Lycklig

Jag måste bara få berätta hur lycklig jag är med min fina och älskade pojkvän/sambo och vår älskade lilla pojke Casper! 
För några år sen, hösten 2011 bröt jag ihop totalt! Jag klarade inte av något längre, allt gick så fel! Mitt liv rasade under en natt, jag gav upp och trodde aldrig jag skulle hitta tillbaka till lycka och glädje! Var instängd hemma, grät i timmar och pratade knappt med någon! Nu i efterhand när jag tänker på hur jag kämpade tillbaka har jag nog insett att mycket mer spelade in i min depressions tid än vad jag tänkte då! Jag är glad att jag bröt ihop även fast det var en jobbig tid i mitt liv! Jag växte som människa, jag förlorade de människorna jag litade på helt men fick istället 2 helt otroliga flickor vid min sida istället! Jag är glad att just dessa människor finns vid min sida idag även om vi inte träffas så ofta som jag skulle vilja! 
Efter min student flyttade jag ner till Stockholm för att börja ett nytt liv utan människor som sårade! Jag lyckades starta en bra grund här nere tack vare en otrolig vän! Träffade en kille som gjorde mig alldeles pirrig och vi flyttade ihop! Livet var högst upp i toppen och jag var otroligt lycklig! Det hade äntligen vänt och jag skulle kunna bli gladare! Killen jag träffade är min pojkvän, sambo, pappa till min son och förhoppningsvis blivande make någon gång i framtiden! Han har vänt upp och ner på min värld och visar kärlek till mig varje dag! Jag hade aldrig kunnat tänka mig någon annan man i mitt liv, han är verkligen en människa jag kommer hålla hårt i resten av mitt liv! Jag är världens lyckligaste mamma till min lilla Casper och otroligt glad över mitt liv tillsammans med honom och hans pappa Christofer som får mitt hjärta att slå dubbla slag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0