Irriterad

Jag är så trött på inkompetenta personer som inte kan sköta sitt jobb på rätt sätt!
Jag gick och fixade en ny telefon hos min opperatör i september förra året! I december gick gamla abonnemanget ut och den nya summan skulle börja betalas (10 kr mer än innan)
Men fakturan jag fick i december var låg, det saknades 180 kr och det såg jag ganska snabbt! 
Gick då in till butiken och frågade varför och att de skulle fixa till det om det blivit något fel med min faktura, hon sa bestämt att det inte blivit det och att allt stämde! Jag påpekade då ganska irriterad att jag hoppades det stämde de hon sa och att nästa faktura inte skulle vara högre än den borde! 
Men självklart, idag när fakturan kom så var den högre än den borde, ringde självklart och frågade varför och svaret jag fick var det jag hade varit noga med att säga i december! De hade missat den summan förra månaden och därför får jag nu betala dubbelt! 
Det som irriterar mig mest är att jag förklarade för denna människa att kolla upp och fixa det som var fel redan i december och hon lovar att det inte kommer någon extra summa månaden efter! 
Att inte alla företag bara ser till att personalen de anställer kan sitt jobb så att jag (i detta fall) får rätt summa på mina räkningar! Eftersom jag varit in i butik och berättat att något var fel hade jag ju en anledning till att fixa felet innan det blev så hör som jag förutspådde innan!
Inkompetent personal är ett stort minus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0