Resa bort

Får bli ett snabbt inlägg idag då jag haft en hel del att göra! Tvättat, plockat och packat! Tidigt i morgon ringer klockan för att vi ska ta tåget till Hälsingland och Bollnäs :) har idag tvättat de kläder som ska med och packat ihop allt som behövs för 5 dagar borta! Man behöver verkligen tänka lite mer när man har barn, ja tror ja fått med mig allt och det jag glömt får ja väl köpa nytt då! Min lilla pojke ha sovit riktigt länge nu så har hunnit gjort allt under samma tillfälle fast med honom på magen såklart! Nu ska ja ladda ner lite filmer på plattan så resan går fort i morron sedan är det nog dags att sova om ja ska få sova något alls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0