Morgonmys

Natten har varit kämpig då jag vaknat i panik flera gånger och trott att mitt barn har försvunnit! Vi är i Bollnäs hos min syster och vi alla 3 har sovit i samma säng hela natten! De var nog de läskigaste ja gjort på länge så vid 7 klev jag upp och lät Christofer sova vidare, han sover fortfarande och vi har haft en helt otrolig morgon i soffan jag och min älskade Casper! Idag ska jag förändra mitt hår ganska mycket då jag inte färgat håret på snart 5 månader så har världens utväxt sedan ska ja klippa det men de får bli en bild sen på hur det blev! I morgon är det äntligen min födelsedag så måste ju snygga till mig innan det ;)
Nej ja ska väl förbereda lite frukost och sedan hämta ner mitt hjärta så han får äta och göra sig klar innan vi tar en promenad ner på stan i de fina vädret!
Uppdaterar en hårbild sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0