Måndag

Hallå! 
Igår var vi och plocka hem en massa barnböcker och en hel flyttlåda med lego från Christofers mamma, saker från när han var liten. Casper ska få leka med det när han blir större! Casper har hållt sig vaken sen vi vaknade i morse och var helt slut och somnade tillslut precis innan Christofer skulle till jobbet så ja skyndade mig och följde med ut för en promenad till affären. Han sov så gott när jag gick in i affären men efter en liten stund vaknade han och blev ledsen som vanligt.
Min lilla pojke tycker bara om vagnen en kort stund som som allt annat när de gäller att ligga själv. Som prematur är det vanligt att inte vilja ligga själv men de borde ändras snart då han snart är 3 månader, men jag får hålla ut! i vanliga fall har man den där nyföddhetsperioden kanske 1 månad medas jag fått den i 3 månader så snart borde de väl vara över.
Jag älskar att ha min lilla pojke liten så länge som jag haft, han är världens mysigast pojke och skulle kunna ha honom så här liten hela tiden. Jag längtar ju såklart efter att ja ska kunna leka med honom med men just nu är han min lilla bebis som alltid kommer vara såhär. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0