Idol

Jaha den här dagen gick riktigt fort! 
Har tandvärk då min visdomstad växer ut så legat på soffan. 
Tog en mysig dusch med mitt barn tidigare då han älskar att 
duscha, efter det somnade han och jag försökte vila! 
Omöjligt! Han har börjat få ersättning för att ge lite extra 
näring då han sover så otroligt dåligt, han gillade det verkligen
och sov helt själv i soffan i 2 h! 
Helt otroligt, han föddes 7 veckor för tidigt i gravidvecka 33 + 1 
och är idag 11 veckor och 2 dagar! Sedan vi kom hem från sjukhuset
har han sovit på antingen mig eller Christofer så aldrig riktigt fått 
sova på nätterna. Alltså dålig sömn på 11 veckor! 
Nu får kvällen avslutas med idol innan vi ska gå in och sova i sängen! 
Han har en dålig vana att vara vaken mellan 5 och 8 på morgon!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vad roligt att du vill blogga om din/er vardag! :)

Vet hur det känns att inte få sova ordentligt på nätterna. Vår lillemannen sover fortfarande inte hela nätter, men hoppas på underverk snart.
Blir mysigt att få träffa er och lilla Casper nästa helg. 😃.

Svar: Ja tänkte de då vi bor en bit bort! :) Ja förhoppningsvis ändras det snart, jag har sovit som högst 4 h i rad kanske sammanlagt 5 gånger sen han föddes! Vi längtar efter att träffa er vi med! :)
Nicole

2014-10-24 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0