Åka tåg med barn!

Jaha på onsdag åker vi till min hemort, jag fyller 21 år fredagen den 31 oktober så ska fira den med min älskade familj och sen ska vi träffa mina efterlängtade vänner!
Som vi längtar, har ju inte varit till bollnäs sen i somras då min lilla pojke valde att komma dagen innan jag skulle åka!
Den dagen han kom kanske jag berättar om längre fram, se hur bloggen utvecklas och om intresset finns! I alla fall, att packa för en 11 veckors bebis för 5 dagar borta är lite komplicerat, hur mycket behövs verkligen? Tur jag bor med tvättmaskin! ;) 
Det är verkligen mycket man ska tänka på, han kräks en del så vissa dagar blir det många byten, sen äter han som alla barn d-droppar men som prematur äter han även järntillskott 2 gånger om dagen!
Eftersom jag får bära honom i stort sett hela dagarna är min bärsjal väldigt viktig att ha med, så att jag får äta mat någon gång under dagen också!
Då jag åker hem från bollnäs själv behöver jag även tänka lite på hur jag packar så jag inte får problem av tåget! 
Nu ska jag fortsätta med min packning innan min lilla vaknar och är hungrig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0