Sega dagar

Dagarna har varit lite sega att skriva om tycker jag därför jag inte uppdaterat något! Det får bli en kort sammanfattning! I onsdags träffade jag och Casper Elin och Peter (min mammas sambos systers barn) komplicerat men så är det! Peter åkte och tränade efter en stund och jag och Elin åkte till bromma blocks för presentköp! På kvällen möte jag upp Christofer och vi gick på en vin och ostprovning genom vår icabutik och vinovativa! Vi smakade ett otroligt härligt utbud av viner, och hade de riktigt trevligt fast de i stort sett bara var tander och gubbar där som bara ville dricka billigt!
Igår torsdag den 6 november blev vår lilla älskling hela 3 månader, tiden går alldeless för fort! idag skulle vi ha varit på vår första föräldrautbildning men vår bm hade sjuka barn att ta hand om, så den startar på måndag istället. Jag längtar till lite umgänge med andra barnfamiljer! 
De sista som får stå med är att på söndag är de Christofers första farsdag och jag och Casper har fixat en fin present till honom men mer avslöjande på söndag efter vi firat! Vi längtar lite! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0