Kvalitetstid

Det är svårt att hinna med allt när man är hemma i hälsingland! Jag lovade en ny frisyrbild så det kommer nu, sen fyllde jag ju 21 år i fredags och de firade jag först med frukost på scandic med mina hjärtan och syster med son, sen hemma hos mamma med middag och tårta! Fick helt underbara presenter, både till mig och lilla Casper, är så nöjd med hela dagen! 
Casper har ändrat sitt beteende efter att han börjat få ersättning som komplement till amningen, han sover nästan helt själv och skriker nästan aldrig fast han ligger själv på soffan, i vagnen eller på mina ben. Lycklig mamma helt klart! 
Ikväll ska ja och mitt hjärtegryn mysa hela kvällen, dricka te ur min fina tekanna och titta på tv innan pappan kommer hem, mysiga höstdag! 
 
Att sitta hos frisören med bebis (som var med sin pappa hela tiden) kan innebära att man måste fixa mat i nnappflaska samtidigt ;) 
Klippte av mig håret och la in en mockafärg för lite förändring! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0