Farsdag

Idag har vi firat pappa Christofers första farsdag, igår kväll stod jag och gjorde en tårta som jag gömde längst in på en hylla i kylen! Han var hemma kl 4 inatt så han kollade inte i kylskåpet heller utan gick direkt till sängs! Tur för mig! Jag väckte honom halv 10 då jag skulle ut och hjälpa till att städa gården och lämnade Casper med pappa, de myste i sängen en stund när jag slet med löven på baksidan! Sedan gick jag in och vi åt lite gröt innan jag gick ut och pratade med de i föreningen om uteplatser och dörr med kod! Fick både bra och dåliga beslut, men de löser väl sig förhoppningsvis!  
Nu ska jag och mitt älskade barn bara ha en mysig söndagskväll och i morgon ska vi till bvc för vår första föräldragrupp och få träffa andra mammor och barn :) Vi längtar massor! 
Minitårtan jag gjorde till min älskade sambo! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser god ut :-)

Svar: Den var riktigt god :)
Nicole

2014-11-09 @ 19:52:07
Postat av: Nathalie

Fin den blev !:)

2014-11-09 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0