Trevlig middag!

Nu ni är det snart julafton! 
Idag griljerade vi en julskinka för extra julstämning fram till jul! Vi köpte en färdigkokt så det skulle gå fort, kanske är förbjudet att göra det som kock men som nybliven mamma är det helt okej! 
Vi hade även bjudit hem Elin och Fredrik för tacos hos oss ikväll, riktigt trevligt sällskap! Elin är min mammas sambos systers barn, riktigt krångligt att förklara men så går det när man får inflyttade släktingar! 
Jag hade tråkigt när jag var gravid och Christofer jobbade hela tiden då jag hade gått hem för semester, mamma tyckte jag skulle höra av mig till henne för att umgås men helt plötsligt när jag minst anade så bestämde ju sig lilla Casper för att upptäcka världen! Elin hörde av sig istället då våra mammor bestämt sig för att prata om oss, så en dag i november bestämde vi att vi skulle träffas och umgås och efter det sagt att vi kan umgås, vi bor ju riktigt nära varan också så de är väldigt bra! 
Casper har slocknat i min famn så jag ska titta klart på filmen jag kollat på sedan bädda ner oss i vår mysiga säng och sova länge i morgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0