Sovdags

Idag blir det ett väldigt snabbt inlägg!
Jag och Casper tog en promenad, vandrade till en stor icabutik där vi kollade lite, hittade ytligare lite saker som blev julklappar till Casper, Christofer och några fler i min familj! Jag bara älskar att ge bort julklappar så kan inte hejda mig ibland!
Väl hemma fortsatte Casper att sova i vagnen så jag slog in de nyinköpta julklapparna och började fylla i hans bok om honom!
När han vaknade sen så var han vrålhungrig, efter han ätit busade vi massa i soffan innan han blev trött och tog upp händerna för ansiktet som han alltid gör när han är riktigt trött! Han kan inte slappna av och somna riktigt för natten när det inte är mörkt och tyst (om han inte får somna på mig eller Christofer då) så han fick somna i min famn så jag kunde titta på film!
Han sover fortfarande på mig och vi ska snart lägga oss i sängen för att sova för natten!
Imorgon blir det julgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0