Nyårsafton

Gott nytt år! 
Jag och min älskade lilla Casper firar nyår hemma i soffan, jag med min favoritdryck (Herrljunga alkoholfri flädercider) massa frukt, ost och kex och med en bingolott! Casper firar in det nya året med att sova efter en jobbig dag för min bebis, feber, kliande tänder, magont och mammig! Älskade pojk! 
Utanför fönstret smäller det för fullt men ser inget här ifrån! Jag tycker inte nyår är något speciellt egentligen, de flesta blir bara för fulla och spyr i något hörn! 
Men jag ska väl göra som alla andra idag och berätta vad som hänt i mitt 2014!
Vi började året med en graviditet som var väldigt jobbig länge, illamående och sjukskrivning var och varannan dag från jobbet! 
Resa till Italien och dolomiterna (dåligt som gravid kan jag varna andra) även fast jag hade vissa stunder då ja skulle gjort allt för att ligga i min egen säng så var resan helt underbar med mitt älskade hjärta! 
Semster ute i skärgården med riktigt varmt väder och otroligt varmt vatten, badade massor, åkte båt och sprang i trappor! I det resulterade det i att vår lilla bebis valde att komma till oss onsdagen den 6 Augusti istället för beräknade datumet 22 september! 
Han var Välkommen redan då men kunde ha förvarnat mig lite innan så de inte hade blivit så panikslaget! 
Jaha vad händer för mig och Casper år 2015! 
Casper ska döpas, jag och Christofer ska fira 2 år och vi ska åka till fjällen och jag ska lära mig åka skidor! 
Med 2 h kvar till det nya året börjar ja nu tröttna på att vara vaken och ska nu komma på något att göra tills klockan slår tolv och det nya året börjar! 
Vi önskar alla er andra ett gott nytt år och en bra start på det nya året! 
Min fina Casper med nyårspyjamasen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0