En del av förlossningen!

 Jaha, blogg var nog inget för mig! Kommer uppdatera ibland när jag känner att jag har tid! Just nu tycker jag att det är viktigare att se till att mitt barn har det så bra som möjligt! Lära honom saker, växa och bli stark och underhålla honom under dagarna såklart! 
Han har växt otroligt mycket, han väger nu över 5 kg är över 4 månader och skrattar hela tiden! Jag måste ha fått världens lyckligaste pojke, alla verkar klaga på hur jobbigt de är att ha barn, "man får aldrig sova", "de är jobbigt att vara vaken nattetid", "man får inget gjort!" 
Nej så kanske de är när man får barn, men vad hade man räknat med? En liten människa som bara sov och åt! Att alla stunder i början skulle vara så enkla? De är en helt ny livstil man ska lära sig! Och alla barn är olika och unika!
 
Här är lite hur det gick för oss! 
Vårt barnliv startade för de första 7 veckor innan vi var riktigt redo, vi hade såklart förberett oss lite men man är så inne på de datum man får på ultraljudet! När jag insåg att jag skulle få ett barn "idag" alltså den 6 Augusti 2014 så strömade alla tankar över mig och jag började gråta! Det första jag tänkte på var, mår bebis bra? Kommer jag behöva snittas? Allt blev så stort! Och sen gick det fort, klockan var 23:09 när min älskade Casper tittade ut i världen för första gången, alltså 1 h och 54 minuter efter min inskrivning på karolinska! 
Kan komma mer senare men vi börjar så här! 

Bilden är tagen måndagen den 4 augusti ute i Stockholms skärgård, två dagar innan Casper föddes! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0