Dan före dan!

Ja, idag är det dan före dopparedan! 
Vår dag började med tryffelrullning och handling! Casper sover bäst i vagnen på dagen så vi gick ut då han behövde sova, han somnade som en stock och sov från 13 till 15:30 så vår duktiga pojke! 
Efter han vaknat testade vi hur han såg ut i sina julkläder som han ska ha på sig i morgon när vi ska äta julbord på ulriksdals värdshus! 
Han var så himla fin i sina kläder! 
Jaha, julafton i morgon då! 
Vi började fira in julen med en riktigt god glögggryta, nu på kvällen blev det glögg, lussebullar, knäck och pepparkakor! Så mysigt att sitta här i vår lägenhet med vår julgran och alla julklappar och bara fira julen med polarexpressen, tända ljus och mina älskade pojkar! 
Casper sover i min famn, min mysiga pojke sover bäst i min famn så han får göra det nu när vi myser i soffan med film! Han är annars väldigt duktig på att sova själv på natten! Somnar på mig mellan 20:00 och 22:00 sedan lägger jag honom i vår säng i ett banynest sedan sover han i stort sett till någon gång runt 7 på morgonen och äter lite sedan somnar vi om till runt 9 så jag är väldigt pigg nu om dagarna! 
Nej nu ska vi dagen för julafton mysa klart här hemma sedan dags att sova så vi alla är pigga och glada i morgon! Mycket att stå i :) 
God jul allihopa, jag hoppas ni får en helt underbar julafton! 
 
Trackback
RSS 2.0