Caspers första jul!

Ja nu är allt julstök över och vi är jätteglada över allt vi fick! Bara massa fina ssker till oss och Casper! 
Jag har inte haft tid att skriva något de senaste dagarna då vi först firade julafton med Christofers familj med middag på ulriksdals värdshus och sedan paketöppning till sena kvällen! 
Dagen efter kom min familj och vi firade en till julafton med middag och mer paketering! Efter stannade min syster och hennes son kvar i 2 dygn och vi åkte till junibacken och lekte efter hem och äta middag och titta lite på film innan det var dags för Adrian att sova sedan spelade vi lite spel innan det var dags att sova!
Idag åkte de hem och vi träffade ett gäng kompisar och spelade lite sällskapspel (vi gillar verkligen spel) nu är vi hemma och dags för lilla Casper att somna så jag också får somna, känner mig svag och trött efter dessa dagar så nu ska jag vila upp mig så jag orkar nästa år :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0