5 dagar kvar

Idag är det endast 5 dagar kvar till julafton! Caspers första julafton! 
Här hemma står julgranen på plats, alla paket är inköpta, inslagna och ligger under granen så fint! 
Lussebullar och knäck är färdigt! Skinka ska göras i morgon och lite tryfflar på måndag! 
Vi längtar så mycket till onsdag och torsdag då vi ska få umgås med alla nära och kära! 
Vår lilla pojke håller på att få en tand så han är lite gnällig stackarn, han måste ha riktigt ont. Då han är liten fortfarande kan han inte hålla i saker eller förstå att man kan stoppa in saker i munnen mer än sina knutna händer, så att ge honom en bitring för munkliande funkar inte! Jag försöker klia med nappen och mina fingrar så mycket jag kan!
Jag har även insett att vår bärsele är ganska tung att bära i så beställde precis en baby björn one, den får bli julklappen till mig själv i år! Råkade köpa nya skor också men de var på rea i alla fall! 
Dags för middag och så hoppas vi på en glad pojke när jag lagar lite mat! 
Julgranen är full med julklappar runt hela och instoppat så mycket det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0